Fotosoutěž

Fotosoutěž >> Prohlídka soutěžních fotografií
Pravidla soutěže


6. ročník internetové fotosoutěže na webu www.skoly.cz právě začíná!!!

Vkládejte fotografie na téma Lidské nálady - portréty. Soutěžíme ve dvou kategoriích:

  1. 1. základní školy
  2. 2. střední školy, VOŠ, VŠ.

                                                                

V každé kategorii soutěžíme o hodnotné ceny:

  • 1. místo - poukázka na 3.000 Kč v internetovém obchodě www.patro.cz
  • 2. místo - poukázka na 1.500 Kč v internetovém obchodě www.patro.cz
  • 3. místo - poukázka na 1.000 Kč v internetovém obchodě www.patro.cz
Vyhledávání podle jména:

Způsob řazení


Shut
Název: Shut
Vloženo dne: 1.11.2006
Velká verze: 800 x 664 px
Autor:
Jaroslav Kruliš
UJEP - PF (TV-SV)
Litoměřice, České mládeže 8
Komentář autora:
Počet hlasů: 1496

Komentáře
bohunka, 3.11.2006, 12:37:28 hod.     
zvláštní
terka :-P, 3.11.2006, 13:49:16 hod.     
moc se ti to povedlo...jako všechny tvoje fotky;-)
Terýsek, 3.11.2006, 14:12:24 hod.     
je prima fakt dost dobrý
Nacel_Nik, 3.11.2006, 14:18:13 hod.     
Konecne nejaka poradna fotka
Maječka, 3.11.2006, 16:07:49 hod.     
Nechci nějak křivdit,ale za dva,tři dny hnedka 59 hlasu..?!Zvláštní..
hm, 3.11.2006, 20:06:20 hod.     
asi se fotka líbí lidem ;)
Dzurka Kandeláč, 3.11.2006, 20:47:18 hod.     
je to fakt ciste umelecka zalezitost zalezi z jakeho pohledu to berete jestly z technicko vzateho nebo fractikalne pobraneho mimochodem dobre technicky udelane
Rommel, 3.11.2006, 23:04:56 hod.     
nepraktické,zvláštní,zajímavé,nápadité asi vím proč ti dávám hlas,lépe bych to nedokázal
mno, 5.11.2006, 19:44:25 hod.     
goooood
roadRu(N)ner, 7.11.2006, 20:12:28 hod.     
konecne foto ve spravne kategorii
Zuzajda, 7.11.2006, 20:18:06 hod.     
moc pekne mas pekny fotky ale znam lepsi fotogragy:d ne moc pekny
Pavel, 11.11.2006, 18:21:09 hod.     
Hustý !!!
Merv, 12.11.2006, 16:47:14 hod.     
Nice ,ještě kdybych poznal co to je
zefl..BooTs, 12.11.2006, 17:06:58 hod.     
no nice nice
luck, 14.11.2006, 08:06:31 hod.     
to je petka woe xD ..... very nice
smidka, 18.11.2006, 02:33:31 hod.     
no preco by nemala mat foto co sa paci ludom taky uspech...mne sa osobne jaroslaf-ova tvorba velmi paci...a vzdy sa tesim na dalsie fotos od neho... dokonca ho mam medzi oblubenymi strankami =) a ak mam byt objektivna tato a paradoxne posledna E.A. POE su tu jedine fotky za ktore by som hlasovala,ale taktiez pradoxne ,foto CESTA VEN je totalny shit podla mna a ma vyse 350 hlasov momentalne... takze jaroslaf budem drzat palce teda....=)
monérka...., 26.11.2006, 17:16:53 hod.     
Zwláštně hezký....:))
hm, 28.11.2006, 08:37:46 hod.     
hmm
Merv, 2.12.2006, 19:32:12 hod.     
Zase sem to nerozeznal
roadRu(N)ner, 4.12.2006, 20:13:25 hod.     
pro vsechny co nevedi co to je: petka vyfocena zevnitr +jako bonus ve tme:D
roadRu(N)ner, 4.12.2006, 20:14:17 hod.     
nebo neco na ten zpusob
KSPA, 5.12.2006, 20:44:54 hod.     
NO jo no jarousek uz nedrti jen chodbu ve skole ale i internet :D
Slavik, 13.12.2006, 19:18:51 hod.     
Konecne normalni fotka, nezlobte se na me, ale tohle je jeden z jedinnych cloveku, co ma trochu spolecny s fotografovanim...Je to hezky i kompl se da...
Yuri, 2.1.2007, 21:00:28 hod.     
Není to špatná fotka, ale tady se mi zdá šíleně přeceněná.
Milan, 3.1.2007, 10:26:10 hod.     
Yuri, ty máš v poslední době nějakou blbou náladu. Co se děje?
yuri je gay, 23.1.2007, 21:52:34 hod.     
:)
ObR, 24.1.2007, 11:07:48 hod.     
JeToSUXX
looooool, 24.1.2007, 11:13:45 hod.     
presne tak je to ...... nezazivne
ROx, 24.1.2007, 13:44:53 hod.     
hmm naprosto o nicem PET flaska, kterych je fsude plno
, 24.1.2007, 21:10:18 hod.     
i petlahev se dá dobře zpracovat, např. viz níže se to říct nedá, že by to bylo dobře zpracované ;)
MasterX, 27.1.2007, 17:48:39 hod.     
Co to je za flek? :(
Mastere, 27.1.2007, 17:58:13 hod.     
to je pet-lahev, abstrakce se tomu říká, nechapu co tady delaji jine fotografie viz podemnou atd.:(
Lol, 27.1.2007, 18:24:36 hod.     
Tady někdo oběvil jak se maže cookies! Nebo ne?
jaroslaf, 27.1.2007, 19:00:35 hod.     
ne, ja nejsem podvodník jako nekdo pode mnou :(
Lol, 27.1.2007, 19:05:09 hod.     
jak tady pouzivaji muj nick, ubozaci ;(
heh, 29.1.2007, 07:33:20 hod.     
co to ma jako znamenat???? stacilo hodit fotak do kontejneru s PET a umělecké dílo je na světě :-) jo a k tomu nazvu urcite je tam preklep misto "u" tam ma byt "i" !
jaroslaf, 29.1.2007, 14:16:06 hod.     
hehu: kdyz si to myslis.....
Kícr, 30.1.2007, 07:28:35 hod.     
.D .) heh: zkus to a pak tu fotku chci vidět .) ono kecat se dá furt a o všem, ale něco pořádně udělat to už je těžší - je to povedená fotka - za tu dobu co fotim už na to snad nějakej čuch mám. A nevim co nadáváte tady - podívejte se na fotku pod touhle - je na ní tolik chyb, že to ani nechci počítat...
Kícr, 30.1.2007, 07:30:35 hod.     
a na papíře vypadá ještě mnohem líp .)
MasterX, 31.1.2007, 13:17:54 hod.     
Fakt to nemělo bejt Shut, ale Shit. "heh" má pravdu.
Jaroslaf, 31.1.2007, 14:01:20 hod.     
masterx: kdyz myslis....
omakalamiho, 7.2.2007, 17:41:18 hod.     
brý ;)
, 11.2.2007, 20:59:39 hod.     
nice fotka je na prvnim miste opravnene pac je to abstrakce pac kdyz nekdo foti strom s sutrem a jeste to takle zkazzi a je druhej tak to je fa divny. myslim ze tadle fotka splnuje tuto takegorii ne jako ostatni pac na tydle fotce neni jasny co to je . a o tom to je
najmik, 11.2.2007, 21:02:43 hod.     
jo to sem psal ja to nademno :)
Phingo, 17.2.2007, 19:39:10 hod.     
Taky ti Jardo udelam radost:-)
Pavel Mazánek, 8.3.2007, 15:34:17 hod.     
Lidi! Kde se vzalo tolik hlasů pro tak obyčejnou fotku? Neříkám, že není pěkná, spíš bych řek průměrná! Kompozice na střed, navíc koukám, že v horní části jsou nějaký vady, vypadá to jako škrábance ne negativu. Lidi zamyslete se pro koho hlasujete a nedávejte hlas fotce, jenom protože je první a tak je asi dobrá!!! Jardo neuraž se, ale je tady pár mnohem lepších fotografií od jiných autorů! Teď nemluvim o sobě(sebe neberu v úvahu), snažim se bejt objektivní.
Phingo, 8.3.2007, 20:06:23 hod.     
Me se treba libi ten napad
Jaroslaf, 8.3.2007, 20:13:10 hod.     
Pavle: kompzicne se mi to zda v pohode, ne vzdy je je stredova kompozice spatna! s tim negativem ses netrefil, fotim na digital! a nejsou to skrábance, ale vlnky vody! nerikam ze tady mam nejlepsi fotku ale to co rikas o kompozici negativu atd. s tebou nemuzu souhlasit, jinak dik za koment ;)
Pavel Mazánek, 19.3.2007, 11:49:39 hod.     
Omlouvám se, jestli jsem tě svým názorem naštval, ale vnímání krásna je subjektivní a mě konkretně tahle fotka nic neříká. Zkus si ji hodit třeba na fa. Je tam spousta profíků a uvidíš jak ti ji zdrbou. Moje fotky taky zdrbali, takže vim, že taky nejsou nic moc - Ale jenom tím, že ti někdo poukáže na tvoje chyby se učíš. Možná nemám pravdu, ale zkus to ať víš na čem jsi a pak dej vědět ;)
Jaroslaf, 19.3.2007, 18:42:41 hod.     
Mazánku: kdyby jich predtim nemel na fa, tak ji nikam do zadny souteze nedavam! tady je odkaz ! http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=208-
902&gal=photo myslím ze hondocení má vskutku dobré co ty na to? jinak me tvuj nenastval, konecne taky nejakej clovek s objektivním komentem pro zlepseni atd.
Pavel Mazánek, 22.3.2007, 18:24:56 hod.     
Tak Kruliši! Našel jsem si tě na fa a musim říct, že mě to hodně mile překvapilo. Některý tvý fotky se mi opravdu hodně líběj a to myslim vážně. To ale nic nemění na tom, že tahle fotka se mi prostě nelíbí. Nekamenujte mě za to prosím.
Jaroslaf, 22.3.2007, 20:10:16 hod.     
jj v poho, dík, ty taky nemas spatny fotky, jenze si me rikal jak me na fa zkritizujou a zrovna tahle fotka je z mych jedna nejslepsi, ale dík za koment a chapu ze se kazdymu libit nemuze ;)
-Dico-, 22.4.2007, 13:15:22 hod.     
Pěkně stažený z netu...
Jaroslaf, 10.5.2007, 19:09:58 hod.     
Coze?tak ted si me pobavil chlape!!! jestli si to myslis, tak mi dej link od kad sem si to moh jako stahnout, kdyz je to moje fotka ktera je jenom u me na mojich stránkách, v mym profilu na fotoportálu fotoaparat.cz a tady............... takze dalsí trapný komentáře tohoto typu asi neprojdou ;) jinak dik za koment :)
Dušan Nečas, 12.5.2007, 15:40:56 hod.     
Dobre.Hezký nápad,supr hloubka ostrosti,není to žádný zázrak,na to jak je hodnoceny,ale myslím si že ty řeči o tom,že jsi to stáhl jsou pouhá závist,a to zasloužená.Díval jsem se na tvůj profil na FA a musím uznat,že máš talent,postrádal jsem v tom sice hlubší myšlenku,ale esteticky a kompozičně to bylo hezky řešené,jsi dobrý.tak hodně hezkych snímku
Jaroslaf, 14.5.2007, 21:05:55 hod.     
díky i tobě preju hodne dobrych snimku a dobre svetlo :)
Jaroslaf, 29.5.2007, 13:58:15 hod.     
Spam?proc?:D
Jaroslaf, 30.5.2007, 09:29:10 hod.     
inf.:admin asi uz smazal, dik :)
Morris, 7.6.2007, 20:44:03 hod.     
Prej pořádný foto. A co pivko to je nejlepší ze všech!!!!!!
Jaroslaf, 8.6.2007, 18:09:42 hod.     
s tvojí názorem nesouhlasím, myslim ze zde jsou mnohem lepsi fotografie! nemyslim tim jen moji:) ale tvuj nazor akceptuji :)
Dva nosiči
Název: Dva nosiči
Vloženo dne: 15.10.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Martin Makovský
ISŠ COP-Brno, Olomoucká 61, 627 00, IT3A
Brno-Slatina, Olomoucká
Komentář autora:
Ve dvou se to lépe táhne ...
Počet hlasů: 1390

Komentáře
Marko, 24.10.2006, 22:24:30 hod.     
Dva nosiči čeho?
Martin Makovský, 25.10.2006, 09:37:11 hod.     
Kamenu. Toho mezi stromama.
, 26.10.2006, 22:24:39 hod.     
To je šutr? Hm to mě nenapadlo nejde to nějak poznat...
bohunka p., 3.11.2006, 12:27:14 hod.     
moc hezké!!!!!!!!
, 7.11.2006, 20:09:54 hod.     
neni to abstrakce
Lol, 10.11.2006, 15:27:21 hod.     
vyfoceneny dva stromy s bleskem, fajn ;(
Martin Makovský, 11.11.2006, 14:44:06 hod.     
Není to abstrakce, je to experiment přírody.
smidka, 18.11.2006, 02:38:30 hod.     
sorry slaba foto..dokonca si trufam povedat ,ze podpriemerna...zaujimavy ukaz ,ale zeby taketo mali vyhravat fotosutaze?!!! co to vypalene pozadie(teda toto co mala byt voda ...asi)
Duke, 20.11.2006, 19:49:27 hod.     
Já si více cením zajímavé fotky odporné věci,než odporné fotky "zajímavé věci" Je to jak momentka při cestě domů ze školy,opravdu nechápu za co ty body.Ale přesto hodně štěstí u dalších snímků
Petr Jandera, 24.11.2006, 22:46:54 hod.     
tohle je pro me hardcore... prepal na vode, foceno s bleskem? mozna motiv, promin, prijde mi to jako nahoda.. souhlas s smidka+duke
,, 25.11.2006, 13:15:31 hod.     
Myslím, že tahle soutěž je i o nápadu ...
ehm, 28.11.2006, 20:12:45 hod.     
nooo, nevim, to je jak kdyby to fotila moje babicka na dovoleny. a ten pocet bodu??? sry ale nak mi to smrdi
Petr Jandera, 3.12.2006, 19:37:34 hod.     
,, : o napadu, jiste, ale taky je dulezite jak jsi schopen napad zpracovat..
hmm,, 24.1.2007, 10:05:55 hod.     
zajimalo by me kde beres takovejch hlasu
blééé, 24.1.2007, 15:53:35 hod.     
mas nejak hodne bodu na kvalitu této fotografie :(
aha, 24.1.2007, 21:28:09 hod.     
tady nekdo prisel na mázání coockies co? lamo:( ses ubozak :(
luck, 24.1.2007, 21:38:08 hod.     
Hej kkt přestan si vymazávat cookies nebo to nahlásím vedení soutěže!!!!! poslední varovániííí!!!
luck, 25.1.2007, 20:01:12 hod.     
se tě nedá dohnat pak :D
Martin Makovský, 27.1.2007, 17:49:45 hod.     
Pro Lol: To není vyfoceno jen dva stromy bleskem. Tam je i kámen. =)
Martin Makovský, 27.1.2007, 17:51:01 hod.     
Pro smidka: Ano, je to špatně vyfoceno, ale jinak to nešlo, ale myslím si že v této fotosoutěži jde i o nápad. =)
Martin Makovský, 27.1.2007, 17:53:25 hod.     
Pro blééé: Já nevím proč mám tolik bodů, já sem chodim jen tak 2x měsíčně.
Lol, 27.1.2007, 17:54:59 hod.     
no to je sice hezký, ze je tam i kámen(keterej skoro neni videt) samozrejme je to jinak hrozny, s dobrou fotografií to nemá nic společného, sry ale tohle na druhém místě? nejake divné az podezrelé :(
Martin Makovský, 27.1.2007, 17:55:55 hod.     
Jste fakt blbí, já sem chodím 2x, 3x měsíčně a ani nevim co to je cokis. Nechápu za co mě obviňujete. =´(
, 27.1.2007, 17:59:53 hod.     
2X,3X a nebo taky 60X za den co? a nedelej ze nevis o cem mluvime, staci se tady parkrat zastavit a dat refresh a vidis jak ti pri kazdym refresh pribidou body, ubozaku :(
Martin Makovský, 27.1.2007, 18:35:34 hod.     
S tím já nemám nic společnýho, mám hodně kamarádů. A co to 1. foto? Tak to naskakuje nějak podezřele rychle a foto mě nijak nenadchlo. Nejseš to náhodou ty ten první?
Lol, 27.1.2007, 18:59:10 hod.     
no ja nevim kdo je první, ale tohle je hrozné foto, ja jenom ze 90 bodu za 20 minut není běžné :(
nicenice, 29.1.2007, 19:42:13 hod.     
tohle je fakt husty, si satci jenom vymazat cookies a clovek si muze cheatovat hlasu jak nasrano, si rikam ze ta fotka ma nak hodne hlasu na to jakej je to hnus:D:D:D teda martine, ted bych se i stydel, tohodle si asi nedosah se zlutym kvitkem za klopou:D:D:D
spy-d, 29.1.2007, 19:54:42 hod.     
strašná fotka ... no koment jako je to fakt podezřelí že má tak strašná fotka tolik bodů
, 1.3.2007, 15:22:50 hod.     
Přesně ! a hlavne to sem ani nepatří!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! todle neni abstrakce
Martin Makovský, 5.3.2007, 15:32:22 hod.     
Není to abstrakce. je to EXPERIMENT PŘÍRODY
Martin Makovský, 5.3.2007, 15:33:30 hod.     
Pro nicenic: Já taky nechápu kde beru takovejch hlasů, ale závist je závist. =)
Rouža, 7.3.2007, 07:51:17 hod.     
to je tada fakt hrubý
Spy-D, 8.3.2007, 08:39:17 hod.     
hovno záwisl ty noobe, jen si přišel na to jak podvádět s cookies, ešte že to už zatrhly
Pavel Mazánek, 8.3.2007, 15:23:34 hod.     
To nemá cenu ani komentovat. Ale není to jen u týhle fotky! Některý fotky bez hlasu sou mnohem zdařilejši než ty na prvních pozicích.
MasterX, 18.4.2007, 11:41:54 hod.     
Pro Mazánka:Ano, souhlasím, ale většina z nic je podle mě stáhnutá z netu a nefocená.
WiFi, 19.4.2007, 16:15:13 hod.     
SKVĚLÝÝÝÝÝÝÝÝ
Cesta ven
Název: Cesta ven
Vloženo dne: 25.9.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Jaroslav Kočica
SPŠS Vsetín, 2.B
Vsetín, Pod Strání 1776
Komentář autora:
Dva kroky ke svobodě
Počet hlasů: 561

Komentáře
roadRu(N)ner, 7.11.2006, 20:08:51 hod.     
spatna aktegorie- toto neni abstrakce ale jenom krajinka
jajakoc, 8.11.2006, 15:12:10 hod.     
Doufám že tě uklidním a budeš v noci spát: kategorie se jmenuje: Abstrakce, experimenty, hokusy pokusy... neříkám že je to zrovna Abstrakce! :-)
Lol, 8.11.2006, 15:25:47 hod.     
souhlas s roadrunnerem, toto opravdu není abstrakce ani experiment ani hokus pokus, toto je docela fajn fotka, ale myslim ze sis spletl kategorie!!!
jajakoc, 9.11.2006, 16:44:20 hod.     
Ale nesíte se hned ježit :) Jak by jste teda definovali slovo experiment nebo hokus pokus? :D abych vedel ktere fotky yo a ktere ne? :D
roadRu(N)ner, 14.11.2006, 15:15:03 hod.     
nooo, ale jestli chces prosazovat krajinku jako abstrakci... pak se muzem hadat jestli to je nebo neni krajinka
smidka, 18.11.2006, 02:46:58 hod.     
v com spociva tento experiment??!! ved je to najcvakanejsi motiv amaterskych fotografov..cez okna,rozne diery v stenach fotit vsetko za nimi,potom tomu dat akoze nazov s hlbokou myslienkou a vyhlasit to za umenie (teda experiment)..experimentalna fotografia vsak je o niecom inom...staci si pozriet dostupnu literaturu o fotografovani.... a abstrakcia?? to hadam nie!!!...to uz by som si fakt myslela nieco o autorovi ...beriem to ako for...aj to ze to ma 345 hlasov..akoze funny no... a mozes sa tu fucat kolko chces..uz len kompozicia na stred tuto foto posuva dost dole...nehovorim o svetle....
Duke, 20.11.2006, 19:56:50 hod.     
Je tolik krásných motivů splňující téma,kterými se dá zaujmout diváka.Vím,že si se chtěl pochlubit tvou asi nejlepší fotkou co máš a proto ji cpeš,kam se dá,ale buď na sebe trochu náročny a uviďíš,že to pujde líp,jinak upřímně přeji dobré světlo,Dušan
zefl..BooTs, 5.12.2006, 20:47:15 hod.     
Jezis co je tohle za smrkace to dokazu vyfotit i s bublifukem na jarovou vodu :D
a.g, 12.12.2006, 00:25:31 hod.     
Jste možná vy co komentujete dobří fotografové, ale bez kouska představivosti a fantazie.
lol, 12.12.2006, 19:18:52 hod.     
dobry fotograf bez kouska představivosti a fantazie neexistuje :d, a jeste vubec nechapu jak to souvisí s nasema komentama :D
MasterX, 5.2.2007, 14:13:56 hod.     
Vůbec není stažená z netu... =)
Milan, 5.2.2007, 15:05:09 hod.     
Dokaž to, pošli link.
Zítra je čas překonat nekonečný svět...
Název: Zítra je čas překonat nekonečný svět...
Vloženo dne: 25.9.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Jaroslav Kočica
SPŠS Vsetín, 2.B
Vsetín, Pod Strání 1776
Komentář autora:
Vysoko a přece na začátku
Počet hlasů: 281

Komentáře
Barca, 28.10.2006, 11:53:26 hod.     
je to okouzlujici.........pekny
roadRu(N)ner, 7.11.2006, 20:11:03 hod.     
pekne foto ale trochu mimo- spatna kategorie, s abstrakci to nema nic spol.
jajakoc, 8.11.2006, 15:22:00 hod.     
Asi tě o5 zklamu... Tohle je experiment :) Takže jednoznačně spadá do této kategorie.
Lol, 9.11.2006, 19:21:35 hod.     
vyfotit západ slunce není experiment ;) mozna pro tebe jo, ale z obecně fotografického hlediska ne ;)
jajakoc, 13.11.2006, 20:27:16 hod.     
no z fotografického hlediska jsem experimentoval se clonou... no dobře vylezla z toho krajinka.. :)
śylvie, 14.11.2006, 14:59:38 hod.     
proč by to nemohla být abtrakce-vždyť jde o zachycení nálady a ta tam je-krásné nekonečno:-)
ehm, 28.11.2006, 20:18:25 hod.     
ejstli si to myslis tak ti to fakt neberu, ale je videt ze ty a fotak spolu nemate moc spolecnyho, kdyz si myslis ze tohle neni krajinka
Pavouk
Název: Pavouk
Vloženo dne: 31.10.2006
Velká verze: 800 x 599 px
Autor:
Iveta Bernfeldová
VOŠ a hotelová škola Opava, T11
Opava, Praskoiva 14
Komentář autora:
Počet hlasů: 152

Komentáře
Petr Jandera, 24.11.2006, 22:48:19 hod.     
nevim co vidite vy, ja rozmazaneho pavouka s chudakem orizlou kytkou.. v cem je to vyjimecne, experimentalni? prosim motiv.. ja to nechapu
Iveta, 28.11.2006, 19:49:18 hod.     
já vím není nic moc a mám lepší, ale nemůžu za tö, že mi někdo dáva hlasy na tuto fotku, ale je určitě lepší než vychovatelka...
Petr Jandera, 3.12.2006, 19:39:43 hod.     
:-))) zacina tu byt sranda
kdyz za to nemuzes..., 6.12.2006, 22:23:48 hod.     
tak proc si sem tu fotografii davala?:( sry ale tohle je hoooodne slabé foto, nechapu význam této fotografie v této kategorii + je to strasně neostré ze v podstate není podle ostrosti videt co je hlavním motivem, clovek se nema ceho chytnout kdyz je vsechno rozmazané, tahá to oci :( o kompozici, svetle atd. radsi mluvit nebudu, jinak preju dalsi idei a at se ti dari, ale lépe nez tohle :)
Iveta, 8.12.2006, 17:04:11 hod.     
Já ji tam dala, bo se některým líbila!!! A co říkáš na mé ostatní fotky???
Corn phantom
Název: Corn phantom
Vloženo dne: 21.11.2006
Velká verze: 536 x 800 px
Autor:
Jiří Žák
SUPŠ, 2.b
Uherské Hradiště, 686 53,, Všehrdova 267
Komentář autora:
Každý má svůj úhel pohledu.
Počet hlasů: 126

Komentáře
Pavel Mazánek, 22.11.2006, 15:10:42 hod.     
Paráda - už dlouho mám spadeno na podobnou kontrastní fotku. Sem rád, že můžu vidět jak by to tak zhruba mohlo vypadat.
Janča, 26.11.2006, 19:50:57 hod.     
Velmi zajímavé, velmi působivé a velmi pěkné :))
Yuri, 26.11.2006, 21:35:21 hod.     
Díky;)
dobry, 29.11.2006, 14:22:12 hod.     
podle me bych tu postavu trochu odsaturoval, ale jinak jako good ;)
Yuri, 15.1.2007, 16:34:47 hod.     
Btw. doporučuji všem lidem, co je zajímá kvalitní digitální fotografie, ať se mrknou na tohle - http://prints.deviantart.com/?catpath=photography-
&order=9
, 19.2.2007, 21:19:41 hod.     
pekny i kdyz sto nefotil ty!§!
Yuri, 25.2.2007, 14:02:06 hod.     
To je jasné. Psal jsem snad, že to jsou mé práce? He? Ne, tak nač ten vykřičník...
Tak to je naše paní vychovatelka ...
Název: Tak to je naše paní vychovatelka ...
Vloženo dne: 26.9.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Martin Makovský
ISŠ COP-Brno, Olomoucká 61, 627 00, IT3A
Brno-Slatina, Olomoucká
Komentář autora:
Paní vychovatelka zrovna mluvila, ale je to takové živější =)
Počet hlasů: 125

Komentáře
, 5.10.2006, 08:11:49 hod.     
co to má být???????
maječka, 8.10.2006, 20:32:58 hod.     
taky nechapu...
markus, 9.10.2006, 17:26:23 hod.     
jako pro pobaveni vaší společnosti fajn ale ostatním to važně nic neřekne...
5lav1k, 12.10.2006, 19:59:43 hod.     
Ale to je snad sranda ne?????? to si delas srandu zejo???NEni to nahodou foceny nejakou pinholi???Na to se vazne neda divat to byt vycvak, kompo uple strasny, ostrost ani nemluvim......
roadRu(N)ner, 7.11.2006, 20:24:47 hod.     
tak pro tohle musela hlasovat cela skolka, mozna tak do rodineho alba, nebo mezi fotky z dovoleny:/
smidka, 18.11.2006, 02:59:25 hod.     
co je to za sutaz ??!!!! no sa tu inak smejem a nie je to preto ze ta foto ma rozosmiala,ale preto ze je to na zaplakanie..vlastne uvedomenie sa asi tu chyba viacerym...doporucujem si vytukat v google nieco o zakladoch fotografovania...toto je nie ze strasne ....toto je katastrofa....po vsetkych strankach sorry
Duke, 20.11.2006, 20:00:50 hod.     
Ty si tam ty body posíláš snad sám,nebo že by se našli i jiní stupidní lidé,kteří zesměšní vážnost a krásu FOTOGRAFIE styď se
Yuri, 22.11.2006, 19:32:27 hod.     
Souhlas s Dukem;o)... tohle je peklo. Dej se radši na háčkování.
Janča, 26.11.2006, 19:48:16 hod.     
Opravdu také nevím, co tu tahle fotka dělá..Ostrost žádná,nápad žádný. Tuhel fotku bych zařadila do "hvězdné pěchoty"!
lol, 28.11.2006, 20:21:34 hod.     
ehm dost dobree, neee, to byl ftip, a dost blbej ftip, Priklanim se k nazoru ze byses mel radsi dat na hackovani
Petr Jandera, 3.12.2006, 19:38:14 hod.     
náhodou je desne vtipny ze to ma tolik hlasu :P
petře, 6.12.2006, 22:25:29 hod.     
myslím ze je to k pláči, ja nevím ale kdo si myslí ze je to ftipný, tak ..... no neresme to :D
Nikisek, 12.12.2006, 16:30:44 hod.     
co to ma k sakru znamenat?..... Je to strasny
Lili, 13.3.2007, 13:48:56 hod.     
I tak se dá vyjádřit simpatie
Slečinka
Název: Slečinka
Vloženo dne: 20.11.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Barbora Kestlerová
Gymnázium Rumburk, 6,A
Rumburk, Komenského 10
Komentář autora:
Počet hlasů: 95

Komentáře
Pavel Mazánek, 22.11.2006, 15:06:53 hod.     
Pěkná práce s Photoshopem. To se ti moc povedlo. Pěknej design, dobrý rozmístění, dobře volený barvy. V tomhle bys mohla mít dobrou budocnost.
bara, 22.11.2006, 15:23:38 hod.     
Moc dekuju....Cekala jsem ze se to moc libit nebude....
will, 25.11.2006, 12:43:03 hod.     
ty jo to se mi fakt moc libi:) nebude ti vadit kdyz si to dam na svuj blog? samo ze tam napisu jmeno autora:)
bara, 25.11.2006, 20:03:36 hod.     
Diky,nebude mi to samozrejme vadit;-)
Janča, 26.11.2006, 19:49:55 hod.     
Krásná fotka!!! Jen tak dál
bara, 26.11.2006, 21:23:13 hod.     
dekuji moc....
Petr Jandera, 3.12.2006, 19:40:19 hod.     
autoportret slecno?
bara, 4.12.2006, 15:12:09 hod.     
Nene,to je ma krasna pritelkyne a modelka;-)
Zrcadlo lidské mysli aneb můžu nahlédnout?
Název: Zrcadlo lidské mysli aneb můžu nahlédnout?
Vloženo dne: 21.12.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Jana Kohoutová
Gymnázium Soběslav, 2.A
Soběslav, Dr.Edvarda Beneše 449/2
Komentář autora:
Škoda, že na světě nenalezneme zrcadlo,které by nám ukázalo,jak je člověk vnitřně krásný. Škoda, že krása vnější často převládá nad krásou vnitřní..Proč nám zrcadlo nemůže ukázat chyby?Proč je hledáme v jiných a ne v sobě?Proč zrcadlo neodrazí stav pocitů? To bychom pak asi viděli věci.." Má duše temná je..."
Počet hlasů: 73

Komentáře
Yuri, 2.1.2007, 17:43:48 hod.     
Moc tmavé, viděl jsem lepší fraktály.
Expressive
Název: Expressive
Vloženo dne: 21.11.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Jiří Žák
SUPŠ, 2.b
Uherské Hradiště, 686 53,, Všehrdova 267
Komentář autora:
As You Like It.
Počet hlasů: 73

Komentáře
Milan, 22.11.2006, 08:13:23 hod.     
Hmm, opravdu těžkej kalibr :)
bara, 22.11.2006, 14:52:57 hod.     
Jo tak tohle je presne salek meho caju...muj obdiv...
Pavel Mazánek, 22.11.2006, 15:12:23 hod.     
Souhlas - má to náboj.
Yuri, 24.11.2006, 16:59:15 hod.     
Díky za podporu!;)
Janča, 26.11.2006, 19:53:40 hod.     
Moc působivé fotky. Vidím v nich trošku smutek a k mé stávají náladě je to jako dělané ..
roadRu(N)ner, 4.12.2006, 20:19:37 hod.     
tohle mi leccos rika, prijde mi to dost emocni_proto se mi to libi, neni to jak naky krajinky co nikomu nic nereknou. fakt dobry
jj, 6.12.2006, 22:30:46 hod.     
tady je videt ze si nekdo hodne hral :D ne jako je to good, libi se mi :)
Cesty
Název: Cesty
Vloženo dne: 29.9.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Michal Prynych
Univerzita Hradec Králové, Aplikovaná Informatika 3. ročník
Hradec Králové, Náměstí Svobody
Komentář autora:
Počet hlasů: 54

Komentáře
jj docel fajn, 6.12.2006, 22:27:26 hod.     
skoda ostrosti, byt vetsi hloubka ostrosti tak uz je to fajn, takhle to trochu ztrácí na cene, ale jako fotka ve správné kategorii, gratuluju :D
Michal Prynych, 15.1.2007, 12:44:10 hod.     
naprosty souhlas, ale byl to automat, tenkrat jsem zacinal, ted uz bych si s tim asi pohral trosku vic :)
Michal, 2.3.2007, 19:57:00 hod.     
dobrý den napiste mi na Vás kontakt pokud máte inzerát na jobs.cz (php) Díky info@webio.cz
Smrti v tvář
Název: Smrti v tvář
Vloženo dne: 14.10.2006
Velká verze: 800 x 533 px
Autor:
Pavel Mazánek
Univerzita Hradec Králové, 2
Hradec Králové, Náměstí svobody
Komentář autora:
Být, či nebýt? Toť otázka.
Počet hlasů: 43

Komentáře
milan, 14.10.2006, 15:10:22 hod.     
já jsem a to stačí ..
??, 6.12.2006, 22:27:52 hod.     
nevidel sem tuto fotografii na fa?
Pavel Mazánek, 14.12.2006, 18:20:13 hod.     
Jo, hodil sem si ji tam
Jaroslaf, 9.3.2007, 17:58:13 hod.     
promin ale myslim ze tvoje fotografie taky zrovna není nijak vyjimecna! ma sto sedivy, chybi ti tam bila ;) a kouska ostrosti bych taky doporucil a kompozicne taky nic moc, mas to moc natesno v ty fotce nechal bych vesti prostor kolem ní! tot muj koment ;)
Pavel Mazánek, 19.3.2007, 11:34:56 hod.     
Ok dík za koment, asi máš pravdu ... Pobavila věta \"Máš to šedivý\" u b/w fotky :D:D:D Víc komentovat nebudu.
Jaroslaf, 19.3.2007, 18:44:40 hod.     
ano sedivy, v prekladu to znamena, je tam mas malo kontrastu a tim padem ti tam chybi bila ktera je ted sediva ;)
Jeans Jeans
Název: Jeans Jeans
Vloženo dne: 5.12.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Jiří Žák
SUPŠ, 2.b
Uherské Hradiště, 686 53,, Všehrdova 267
Komentář autora:
So blue. Enjoy it! ;o)
Počet hlasů: 37

Komentáře
Janča, 21.12.2006, 22:39:44 hod.     
Fakt máš krásný fotky!Moc tě obdivuju..jak dlouho fotíš?
Yuri, 22.12.2006, 15:44:55 hod.     
Moc díky! Ani nevím, jak dlouho se focení věnuju (možná tak 3 roky), do hloubky ale tak poslední rok ;o)
E.A.Poe by se divil
Název: E.A.Poe by se divil
Vloženo dne: 29.9.2006
Velká verze: 474 x 800 px
Autor:
Ladislav Stanke
Střední průmyslová škola elektrotechnická, 4.A
Havířov, Makarenkova 1
Komentář autora:
aneb kyvadlo bez jámy... Pořízeno zrcadlovkou Praktica BX-20 (objektiv Prakticar 28-70/3.5-4.5) na film Fomapan Creative 200.Zvětšeno na papír Ilford Multigrade Xpress přístrojem Meopta Magnifax IV s objektivem Meogon 50.
Počet hlasů: 18

Komentáře
Petr Jandera, 29.9.2006, 20:47:47 hod.     
ahoj, hrozne Ti fandim, nektery fota vazne pekny.. ale pokud nemas hory, kyticky nebo neco podobnyho, tak je to v cudu :/ Tak hodne stesti :)
Vojtěch Jehlička, 29.9.2006, 23:49:32 hod.     
Naprosto skvělý, tvejch fotek je pro tuhle soutěž škoda, ty by měly putovat do Národní Galerie.
Laďa, 30.9.2006, 09:48:51 hod.     
Díky Vám všem moc za komentáře.Opravdu mě to potěšilo.Jsem si vědom, že bez digitálu a maker nemám šanci.Ale proč to nezkusit.Každopádně pro mě je výhra, že se to líbí Vám dvěma.Mám raději osobitý styl černobílých fotografií, než barevné makra a krajinky.Černobílá fotografie zpracovaná doma v koupelně nabízí daleko větší možnosti, než digitál.Ačkoli se to může zdát podivné opravdu je tomu tak.Ještě jednou Díky. L
Milan, 30.9.2006, 11:23:23 hod.     
Nevěř tomu, že vedle kytiček, hor a západů slunce nemáš šanci. Jako majitel tohoto serveru jsem rád, že tady soutěží i někdo z klasiků. Nezapomeň a Vy ostatní také, že kromě veřejného hlasování svého vítěze vyhlásí i odborná porota... Stejně je ale škoda, že první hlas jsem ti dal až já.
Petr Jandera, 30.9.2006, 12:30:14 hod.     
Milan : Porota tu sice bude, ale ted jsme (nebo aspon ja) chteli navazat na to, jake fotky se libi verejnosti jako takove.. Ja jsem hrozne rad, ze se tu objevil nekdo, kdo sdili muj nazor, nebo to vidi aspon trochu podobne.. Kdyz se zadivate na hlasy, mluvi to za vse.. Osobne davam prednost napadu pred kvalitou, myslence pred barvou a tady je to muj salek kavy :o) Jeste k fotkam, nekdy mi prijdou mirne prekontrastnene.. Upravujes to, nebo to byl zamer? Ja jen ze umelotiny, modelky a makro vcelky nemam rad ze vseho nejvic.. Myslim ze uz jsem tu nekde psal ze mam rad hledani v prirozenu a ne modelovani umelotin.. Tak jsem se chtel zeptat :)
Laďa, 30.9.2006, 19:39:38 hod.     
Díky za podporu přímo od majitele serveru, jsem poctěn, že jsem zaujal někho takového.K těm překontrasntněným fotkám:Je to tak jsou překontrastněné, je to můj styl.V ZUŠce mi proto přezdívají "darker".Taky rád převolám film na hranici jeho "udržitelnosti".Běžně převolávám ISO 400 na 3200.Právě v dnešní digitální době mi to přijde jako docela solidní provokace, protože jakmile nějaký takový výtvor ukážu někomu, kdo fotí výhradně digitálně, tak jen nevěřícně zakroutí hlavou a řekne, že je to prostě "děsné".Dále používám červený filtr na objektiv, také filtruji při zvětšování samotném-k tomu mi pomáhají podomácku vyrobené barevné filtry ve spolupráci s multikontrastními (Multigrade) papíry.
Laďa, 30.9.2006, 19:40:39 hod.     
A díky za hlas!
Petr Jandera, 1.10.2006, 01:27:14 hod.     
laďa : jeste jsem se chtel zeptat, muzes se mi ozvat prosim na gumi-dek@seznam.cz ? hrozne rad bych si popovidal, popr vymenil fotky, poznatky, zkusenosti a tak :o) ovsem jestli jen chces, nerad bych se jako zacatecnik chtel vnucovat.. staci rict..
Laďa, 1.10.2006, 10:25:02 hod.     
Mail už tam máš.
roadRu(N)ner, 7.11.2006, 20:18:46 hod.     
super foto, jen tak dál, mimochodem ses zareg. na fa?
Laďa, 11.11.2006, 14:40:43 hod.     
Na FA jsem zaregistrovaný, ale nějak mi to tam nesedí.Myslím, že jsem zrovna nijak zvlášť nepadl do oka.Kdo nefotí barevně digitálem a neupravuje, jak o život tak není in. O kapitole makro, rodinné foto, aj. už raději pomlčím.
smidka, 18.11.2006, 02:56:24 hod.     
no hello....asi jedna z mala fotiek ktore ma tu zaujali... no skoda ze mas taky nazor o FA...mne osobne staci jediny clovek ktoremu sa tam nieco odo mna paci a viem ze to malo zmysel,ale tak ty mas asi iny postoj..vidis ja som sa o tvojej tvorbe dozvedela az tu ,pritom som ju uz davno mohla poznat ...budem drzat palec.....=)
Laďa, 19.11.2006, 09:17:50 hod.     
Díky za podporu.V dnešní době jsou mraky takových serverů jako je FA.Zjistil jsem, že daleko přínosnější jsou různá setkání a besedy přímo s fotografy, než internet.Na internetu lidi říkají různé věci a nemusejí je myslet vážně.Když člověk s někým mluví mezi čtyřma očima, tak většinou pozná jestli je k němu přímný, nebo ne. L
bara, 21.11.2006, 10:39:19 hod.     
Moc se mi libi tve fotografie,ackoliv ja sama mam ve foceni uplne jiny styl...Tak tohle je opravdu uzasna prace,nejen tahle,ale nebudu ti to psat ke vsem aby ti nestouplo prilis sebevedomi...
Milan, 21.11.2006, 10:42:40 hod.     
Jen chval, v případě Laďových prací není chvály nikdy dost :)
Laďa, 21.11.2006, 16:36:44 hod.     
Díky Vám všem za kladná hodnocení.Je to pro mě poklona, že si někdo váží mé práce.Ale nikdo není tak dobrý, aby nemohl být ještě lepší.Proto se snažím i nadále zdokonalovat ve fotografování tím, že chodím do tvůrčí fotografie.Ještě jednou Díky!L
Yuri, 22.11.2006, 17:51:21 hod.     
Tvé práce jsou skutečně dobré. Černobílou fotku mám velmi rád, takže tvé věci se mi dost líbí.;) Já osobně sice vyznávám naprosto odlišný styl a v názorech na digitální fotografii se asi rozcházíme (je-li s ní zacházeno s citem a rozumem, jde dle mého názoru o rovnoprávného konkurenta klasické fotografii). Hodně štěstí do další práce. ;o))
Pavel Mazánek, 24.11.2006, 14:39:30 hod.     
Začíná se tu rozjíždět docela zajímavé forům, tak já si taky přivsadím. Na tvých fotkách je evidentní, že to děláš rád a máž v tom už nějaké zkušenosti. Fotografie obsahují myšlenku a za to já sem vždycky hodně vděčný .... nemám rád náhodné fotografie, ze kterých to vyloženě křičí. Ale na druhou stranu to není tak úplně šálek mé kávy....Ale to už je jen o osobním vkusu. Na těchto stránkách mě např. hodně zaujal kontrast čb.fotografie s výraznou barvou(viz.víše). Jinak já fotím na digi, ale snažím se výsledné fotografie pokuď možno neupravovat.
Laďa, 27.11.2006, 16:23:48 hod.     
Moc se mi líbí, že se tu rozjíždí taková diskuze.To je pravděpodobně jedna z věcí , která mi na jiných serverech chyběla. K názorům výše:Myslím si, že cokoliv analogového má větší (popřípadě hlubší) krásu a smysl než nějaká počítačová změť jedniček a nul.Líp se poslouchá gramodeska než mp3 (podle mě).Staré věci a metody mají příběh a tradici.Dnešní věci jsou o komerci, spotřebě.Nepopírám, že digitální zrcadlovka je dobrá věc.Ale nemyslím si, že je v silách běžného fotografa koupit si digitální zrcadlovku, která by funkcemi odpovídala té kinofilmové (pro mne jako pro studenta je to "mission imposible").A mohl bych pokračovat dále.Kdo rozumí hudbě pustí si daleko raději desku, která praská než "strojově" dokonalou mp3.Pomalu, ale jistě si likvidujeme poslední přirozené a přírodní věci a zákonitosti, které donedávna platili.Londýn se mění dle obrazu románu 1984 od George Orwella.Na každém rohu kamera-Big Brother.A tuto expanzi jedniček a nul, elektroniky všeho druhu podporujeme my všichni, ať chceme nebo ne.A brzo budeme muset najít nějaké východisko, protože naše planeta se mění.Nemyslím si že k lepšímu a nemyslím si, že lidská společnost je schopná tyto poškození napravit. K druhému názoru, že se nelíbí náhodné fotografie:Myslím si, že náhodné fotografie mají své neopakovatelné kouzlo.Zajímala by mne jedna věc, jak se pozná náhodná fotka od té nenáhodné.Když někdo vyfotí během války, jak kulka protivníka zasáhla vojáka do hlavy-je to náhodná fotka.Přesto se o ní mluví dalších x-desítek let.Reportážní a dokumentární fotografie by měla být o rozhodujících okamžicích.Ale bez náhod přijdeme o to správné koření reportážních a dokumentárních fotek.Naaranžovaná fotografie už nikdy nebude mít atmosféru a kouzlo té náhodně stvořené.S pozdravem L
Yuri, 27.11.2006, 19:25:14 hod.     
Nejen umění fotografie, ale i umění celkově, se mění podle vývoje společnosti. Nikdy neustrne na jednom místě. Digitální fotka je však kupodivu (narozdíl od jiných uměleckých směrů, jež se od začátku 20.století někdy i kompletně redefinovali) považována za něco méněcenného či umění degradujícího (přičemž ho ale staví na novou úroveň). Samozřejmě tyto obavy podle mě nejsou neoprávněné, vzhledem k tomu, že digi přístroje jsou široce dostupné - fotí tedy každý. Stačí se podívat na většinu fotek v této soutěži a je jasné, že tudy cesta nevede, ALE díky tomu mohou začínající fotografové najít cestu ke klasické fotce. Ovšem deziluze o neschopnosti stvořit uměleckou či přirozeně působí digitální fotku je naprosto nesmyslná až demagogická. Tvůj vztah ke klasické fotce chápu (a z části i sdílím), ale odsoudit digitální fotografii („jedničky a nuly“ jak ji nazýváš) je hodně nefér už vůči lidem co se snaží dělat umění v digitálu (a k nímž se řadím). Pokud ti poslech gramodesek (!) přináší větší zážitek než u mp3, je to tvůj subjektivní názor. Totéž platí o digitální fotografii. Možná by si se mohl v této oblasti trochu vzdělat. Jinak tohle neber osobně, musel jsem se k tomu vyjádřit, protože s podobnými názory se potkávám dnes a denně (a není vždy jednoduché lidi přesvědčit o jejich předpojatosti či nedej bože mírné povrchnosti). Dejte nám milovníkům digitálu možnost dokázat, že tento typ fotografického záznamu má šanci alespoň dosáhnout na piedestal „posvátné“ klasické fotky ;o)) Mnoho štěstí do další práce. Máme jí před sebou ještě hodně… P. S. A teď už jen krátké příspěvky;))
Laďa, 28.11.2006, 18:21:22 hod.     
Určitě jde vývoj kupředu.S tím plně souhlasím a nikdo není schopen to zastavit.Držel jsem v ruce (myslím si) docela hodně profesionální digitální "děla", co nám přinesl ukázat učitel, ale film je film.Mám plno argumentů proč jsem proti digi, jejich výčet by zaplnil možná celé tyto webové stránky.Zatím mě digitální foťák vždy zklamal.A to už nemluvím, že za jistých okolností je Praktica energeticky nezávislá (!).S digitálem musí mít člověk po kapsách baterky.Do Prakticy se hodí jedna a i bez ní je schopná plně fungovat.Myslím si, že analog je to správnou volbou do nepohody a hodně drsných podmínek, které ani ten nejdražší digitál nerozdejchá.L
Laďa, 28.11.2006, 18:52:34 hod.     
Teď mi došlo proč se naše názory tak liší...Jestli jsem to správně pochopil tak jsi autorem fotky Corn Phantom.A jestli můj mozek slouží správně SUPŠ-je totéž co umprůmka.Tak problém je v tom, že já chodím na elektroprůmku a tam mám těch jedniček a nul nad hlavu.Tak je nemusím tahat ještě do svých koníčků...Mě se z těch 101010101 už točí v hlavě...Jinak určitě zkus analog a určitě mu zůstaneš věrný.Sinusový průběh analogu je daleko pěknější (přirozenější, harmoničtější...napadly by mě tisíce dalších termínů) než ten ohavný obdélníkový průběh čehokoli digitálního.Vím o čem mluvím.A analogové syntetizátory z 80.let jsou lepší (a odborníky více ceněné) než dnešní synťáky z digitální modulací (o nahraných samplech jenom puštěných přes PC ani nemluvím).Digitál vlastně funguje tak, že si z analogu vybírá jen vzorky (samples) a ty převádí na ten ošklivý obdélník.Takže s fyzikálního hlediska je myslím nemožné aby se digitál někdy rovnal analogu.Netvrdím, že se mu nemůže někdy velice blízko přiblížit, ale nikdy nebude tak přirozený.Není blbost už jenom to, že v digitálu se 1=0, 2=1, 3=10, 4=11...atd.Vždyť je to totálně na hlavu-proti přírodě...A tak to taky skončí...Že nebude příroda a jen ta naše lidská pýcha a technika...Ale pak už bude pozdě na nápravu.Roztočili jsme něco nad čím už dávno nemáme kontrolu.Doufám, že jsem tě neunudil k smrti.Jinak také přeji hodně úspěchů a když to vemu kolem a kolem, tak mi není nic do toho na co si kdo fotí.Ale musel jsem prostě k tomu říct svoje, to bych jinak nebyl já.L
Yuri, 28.11.2006, 21:00:58 hod.     
Jasně, já tě chápu. Ale zkus se na chvíli oprostit od technických záležitostí a zamysli se nad fotkou jako na komunikačním prostředku mezi tebou a potencionálním divákem. Používám digitální fotku s určitou koncepcí a nápadem, kterým chci diváka oslovit a popravdě je mi úplně jedno jestli to "prý" proti přírodě. Pro mě je to pouhý prostředek - "jazyk" - jenž používám, aby na diváka působil tak, jak já zamýšlím. No a s klasickou fotkou se to má tak, že i když je to základ všeho, co se fotografie týká, neumožňuje mi prostě někdy sdělit to, co chci vyjádřit. Potřebuji mít fotku kompletně pod kontrolou ve všech směrech. ...Netvrdím, že jednou analog nezakusím (a třeba mu i propadnu), ale povrchní odmítání digitálu (v mém případě zrcadlovky;o))) je mi proti srsti. Navíc argumenty typu "že je to proti přírodě" jsou přece nesmyslné (vše, co je v dnešní době stvořeno rukou člověka je svou podstatou proti přírodě). Abych to shrnul – netvrdím, že je digital lepší než analog a naopak. Ani si nemyslím, že naše debata někam povede (jde vidět, že jsme oba zainteresovaní na opačných stranách barikády). Chápu, že když jsi z elektroprumku, tak k tomu máš odlišný vztah a udeřil jsi hřebík na hlavičku – jsem z umprum;)) Jednou větou charakterizuji svůj vztah k digi – používám tuto technologii ke tvoření mých šílených myšlenek, jež bych za normálních okolností nemohl vyjádřit viz. mé fotky v soutěži. …O tomhle by asi chtělo pokecat někde nad pivem;o)) Takže zdáár
Laďa, 29.11.2006, 17:10:26 hod.     
Máš recht, že ta debata celkem nikam nevede.No každopádně ti přeju aby si měl někdy v životě možnost dostat se k nějakému kvalitnímu digitálnímu středoformátu, ať můžeš z toho digitálu vymáčknout maximum.L
Yuri, 29.11.2006, 21:44:33 hod.     
Jasně, hlavně když to člověka baví, no ne?;))
klobouk dolů..., 6.12.2006, 22:29:31 hod.     
jestliže fotis na kinofilm tak to klobouk dolu, sam fotim na digital a staci mi to :D
Dušan Nečas, 22.12.2006, 18:37:43 hod.     
Tato fotka se mi zrovna moc nelíbí,máš lepší
Pivo
Název: Pivo
Vloženo dne: 14.1.2007
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Michal Prynych
Univerzita Hradec Králové, Aplikovaná Informatika 3. ročník
Hradec Králové, Náměstí Svobody
Komentář autora:
Tekuty chleb naroda naseho
Počet hlasů: 14

Komentáře
maječka, 2.2.2007, 19:30:06 hod.     
Skoda te male chyby vpravo,ale jinak hezke:o)
, 10.2.2007, 14:49:44 hod.     
dal bych si :)
mr.x, 24.2.2007, 18:41:28 hod.     
Ja bych si tež dal.
Morris, 7.6.2007, 20:42:27 hod.     
Hej jakto že to není 1. tady hlasujou snad samí ******
Tulipán
Název: Tulipán
Vloženo dne: 22.4.2007
Velká verze: 535 x 800 px
Autor:
Alžběta Černá
GZWR, O3
Rakovník, Náměstí Jana Žižky 186
Komentář autora:
Každý je někdy sám, jenom proto, že je něčím výjmečný...
Počet hlasů: 13

Komentáře
Moucha
Název: Moucha
Vloženo dne: 23.9.2006
Velká verze: 732 x 572 px
Autor:
Slavek Dittrich
SPST Trebic, TLA1
Třebíč, Manželů Curieových
Komentář autora:
Makro...
Počet hlasů: 13

Komentáře
Milan, 25.9.2006, 12:15:36 hod.     
Ta se ti povedla. Čím jsi ji fotil?
Me..., 27.9.2006, 09:37:15 hod.     
foceno z6...minoltou...
smidka, 18.11.2006, 02:48:45 hod.     
velmi pekne ....celkom sa mi paci aj farebny kontrast ..technicky taktiez skvele...
Pavel Šťastný, 22.5.2007, 17:17:56 hod.     
Krásná kompo i zaostření ;-)
Duhová aura
Název: Duhová aura
Vloženo dne: 17.11.2006
Velká verze: 800 x 533 px
Autor:
Dušan Nečas
SUPŠ, 2.b
Uherské Hradiště, 686 53, Všehrdova 267
Komentář autora:
Příroda flirtující se svůdnou,ale nebezp-
ečnou krásou lidského světa
Počet hlasů: 11

Komentáře
Modrá VS Žlutá
Název: Modrá VS Žlutá
Vloženo dne: 17.11.2006
Velká verze: 800 x 533 px
Autor:
Dušan Nečas
SUPŠ, 2.b
Uherské Hradiště, 686 53, Všehrdova 267
Komentář autora:
Protiklady se přitahuj í:-)
Počet hlasů: 9

Komentáře
Yuri, 22.11.2006, 19:34:47 hod.     
Jsi mistrem barev;))
Tři hladové krky
Název: Tři hladové krky
Vloženo dne: 25.9.2006
Velká verze: 800 x 600 px
Autor:
Jaroslav Kočica
SPŠS Vsetín, 2.B
Vsetín, Pod Strání 1776
Komentář autora:
trojté makro
Počet hlasů: 8

Komentáře

Zobrazuji 1 - 20 z celkem 119 záznamů.
1 2 3 4 5 6 Další>>>





Z nebe na zemi :-)
Lucie Grebíková
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město
Staré Město


Temný hlas
Lucie Grebíková
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město
Staré Město


Přání
Bája Vlčková
Gymnázium
Rýmařov





Koala
kresba
Renata Dostálová - 13 let
ZŠ a MŠ Lutín
Lutín


Papoušci
malba
Denisa Kozáková - 12 let
ZŠ TGM Písek
Písek


Lev
suchá jehla
Natálie Nohelová, 11 let
ZŠ K. Světlé, Havířov
Havířov - Podlesí